لیست بهترین قلم های پارکر

لیست بهترین قلم های پارکر

برند پارکر به طراحی و تولید نوشت افزار با کیفیت و زیبا معروف است. از ابتدای تأسیس شرکت پارکر در سال ۱۸۸۸، هدف این برند طراحی و ارائه قلم‌ های بی‌ نظیر بوده است که عملکرد برتری داشته و زیبایی و شکوه خاصی را به تجربه نگارش اضافه کنند. شرکت پارکر که به مدت 130 سال طراح و تولید کننده قلم لوکس بوده است، مدتهاست که در خط مقدم تولید نوشت افزار قابل اعتماد و نوآورانه قرار داشته است.

برند پارکر به طراحی و تولید نوشت افزار با کیفیت و زیبا معروف است. از ابتدای تأسیس شرکت پارکر در سال ۱۸۸۸، هدف این برند طراحی و ارائه قلم‌ های بی‌ نظیر بوده است که عملکرد برتری داشته و زیبایی و شکوه خاصی را به تجربه نگارش اضافه کنند. شرکت پارکر که به مدت 130 سال طراح و تولید کننده قلم لوکس بوده است، مدتهاست که در خط مقدم تولید نوشت افزار قابل اعتماد و نوآورانه قرار داشته است. برند پارکر چه برای تولید خودکار برای استفاده روزانه، چه تمرکز بر انواع قلم نفیس برای موقعیت های خاص و مشتریان ویژه، با طراحی جذاب و عملکرد قابل اعتماد فعالیت داشته است.

بهترین قلم های پارکر

قلم پارکر با طراحی و ساخت عالی نشان دهنده تعهد این شرکت به نگارش زیبا و اهمیت کلام نوشتاری است. در اینجا طرحی از تاریخچه برجسته قلم های  پارکر ارائه شده است.

مجموعه پارکر ژوتر: از بهترین قلم های پارکر

حتی در عصر دیجیتال، یک خودکار زیبا یک ابزار بسیار مطلوب است. مجموعه ژوتر پارکر ترکیبی عالی از طراحی، ارگونومی و سبک هستند و حسی از اصالت و تجمل خالص را به ارتباطات روزانه شما می آورند. پارکر همیشه در خط مقدم فناوری و نوآوری در صنعت نوشت افزار بوده و به همین دلیل است که برخی از پرطرفدارترین خودکارهای جهان را تولید می کند.

مجموعه پارکر ژوتر

ژوتر از بهترین قلم های پارکر بشمار می رود. خودکار پارکر ژوتر یکی از پرفروش ترین قلم های پارکر است که در بین تمامی افراد چه جوان و چه افراد سالمند، محبوبیت بالایی دارد. مجموعه ژوتر پارکر مزین به گیره با نشان پیکان پارکر و نام تجاری پارکر است که نمادی از تاریخ و میراث غنی پارکر بشمار می رود. شکل نمادین بدنه و کلاهک فولادی ضد زنگ، ظرافتی بی همتا را ارائه می دهد. فرمول تولید جوهر در مغزی های یدک خودکار پارکر به گونه ای ساخته شده است که لکه ای بر روی کاغذ ایجاد نمیکند و به سرعت خشک می شود و به شدت روان است. با مغزی یدک کوئینگ فلو پارکر تجربه نگارشی روان و لذت بخش را خواهید داشت. طراحی مکانیکی منحصر به فرد سرقلم خودکار پارکر ژوتر از طراحی دو نوع توپی استفاده می کند که اصطکاک را در هنگام نگارش کاهش می دهد و این امکان را برای نگارشی نرم ‌تر، تمیزتر و بسیار منظم‌ تر فراهم می ‌کند.

علاقه روز افزون به طراحی صنعتی نیز به موفقیت Jotter کمک کرد و امروزه مدل های متنوعی از آن در بازار جهانی نوشت افزار عرضه شده است. یکی از نمونه های پرفروش این مجموعه ژوتر تمام استیل است که در رنگ های متنوع و در دو گروه خودکار و خودنویس ارائه شده است. نمونه دیگر مجموعه خودکار پارکر ژوتر اورجینال است که یک قلم لوکس با طراحی جسورانه در ۱۵ رنگ زیبا و فریبنده است. بدنه این خودکار نیمی استیل و نیمی پلاستیک فشرده با کیفیت بسیار بالا است که بخصوص برای نوجوانان و جوانان بسیار جذاب است.

مجموعه پارکر ژوتر اوریجینال

محبوبیت سریع پارکر ژوتر آن را به یک قلم کلاسیک تبدیل کرد و بنابراین در بسیاری از دوره های متوالی تاریخ، در بیشتر فیلم های ساخته شده به عنوان نمادی از طراحی نوین توسط بازیگران مورد استفاده قرار میگرفته است.

مجموعه پارکر دوفولد

پارکر دوفولد قلمی است که در واقع شرکت پارکر را به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان قلم در جهان تبدیل کرد. دوفولد پارکر نشان دهنده شکوه و عظمت است و ظاهری چشمگیر دارد. قلم از کیفیت و مواد اولیه عالی ساخته شده است.

مجموعه پارکر دوفولد نیز در دو گروه خودنویس و خودکار طراحی و ارائه شده است. دوفولد در اوایل سال 1921 اولین نمایش جهانی خود را شروع کرد و به طور رسمی رونمایی شد و به عنوان نمادی از اصالت قلم پارکر شناخته می شود.

مجموعه پارکر دوفولد

قلم های پارکر دوفولد بطور کلی با بالاترین کیفیت و فناوری وارد بازار شده اند و طرفداران خاص خود را دارند. سرقلم خودنویس این مجموعه از طلای 18 عیار ساخته شده است و تنها با در دست گرفتن این مجموعه چه خودنویس و یا خودکار، ترکیبی از تعادل، نیمرخ ظریف و سرقلم های بینظیر و با شکوه، نوشتاری راحت و لذت بخش را تجربه خواهید کرد.

مجموعه پارکر سونت

پارکر سونت مجموعه ای اصیل با جذابیتی بی همتاست، همانگونه که همواره و همیشه بوده است. قلم پارکر سونت جلوه ای پر ابهت و ملموس از نام پرآوازه پارکر است. این مجموعه در سه گروه خودنویس، روان نویس و خودکار طراحی و تولید شده و دارای تنوع رنگ و طرح بسیاری است؛ مجموعه های متفاوتی شامل لاک اعلاء با گیره طلا، سونت اسلیم، سونت سیسل و سونت سیلور و ... را می توان نام برد. توازن خودنویس سونت سیسل به حد کمال می باشد و با گیره ای مزین به نشان پارکر ارائه شده است. این خودنویس در مجموعه سونت سیلور با بدنه ای از نقره تراش خورده با خطوط افقی و عمودی و سر قلمی از طلا ۱۸ عیار انتخابی فرازمانی است! وزن و تعادل خودکار و خودنویس پارکر سونت بقدری عالی است که شما نمیتوانید لحظه ای قلم را زمین بگذارید!

مجموعه پارکر سونت

شما با مراجعه به فروشگاه اینترنتی دفتردستک میتوانید رنگ ها و طرح های متنوع این مجموعه منحصربفرد قلم پارکر را مشاهده نمایید و در کنار آن لوازم جانبی مورد نیاز مانند مغزی یدک خودکار پارکر، کانورتور پارکر، کارتریج و جوهر شیشه ای پارکر را در رنگهای متنوع خریداری کنید. اگر زیاد اهل نگارش نیستید، میتوانید به جای کانورتور از کارتریج جوهر پارکر استفاده کنید و تنها بعد از تمام شدن به راحتی فشنگ را تعویض نمایید.

مجموعه پارکر اربن: از بهترین قلم های برند پارکر

مجموعه ارین: از بهترین قلم های برند  پارکر

قلم اربن پارکر نسل جدیدی از قلم است که نگارش مدرن را باز تعریف می نماید. مجموعه اربن پارکر سبکی متمایز با عملکردی قابل توجه با طراحی پویا و مدرن، متناسب با زندگی شهری امروزی دارد. با قلم های مجموعه اربن پارکر سبک شخصی خود را پیدا کرده و با اعتماد به نفس ایده های خود را ثبت نمایید. پارکر باز هم در تولید این مجموعه سنگ تمام گذاشته است و مدل های متفاوتی مطابق با سلایق و سبک نوشتاری متفاوت تولید و طراحی کرده است. به عنوان مثال خودکار پارکر اربن مزین به گیره آبکاری شده با طلا به شما این امکان را میدهد که در طولانی مدت از نگارش خسته نشوید؛ به همین دلیل گزینه ای مناسب و قابل اطمینان برای جلسات کاری بشمار می رود.

مجموعه پارکر وکتور

مجموعه پارکر وکتور به عنوان یک هدیه ایده آل و مقرون بصرفه برای نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در بیشتر مناسبت ها مانند تولد، جشن قبول شدن در دانشگاه یا فارغ التحصیلی و .. بشمار میرود. این محصول از قیمت مناسبی برخوردار است و ظاهر زیبا، ساده و کلاسیک دارد. یکی دیگر از مزیت های خودکار پارکر دارا بودن قابلیت شارژ مجدد با مغزی های یدک پارکر است. شما میتوانید با یک هزینه نسبتاً مناسب یک خودکار سبک، مقاوم و زیبا را خریداری کنید.

اگر بخواهیم مجموعه جدید پارکر وکتور را به شما معرفی کنیم، وکتور XL نام دارد. خودنویس پارکر وکتور XL نمونه ارتقاء یافته مجموعه وکتور استاندارد است که راحتی در نگارش را بهبود می بخشد و از نظر اندازه کمی درشت از وکتور استاندارد است. اسکلت برنجی با روکش متالیک و درخشش گیره و سر قلم از جنس استیل با روکش کروم زیبایی این مجموعه جدید را کامل نموده است.

مجموعه پارکر وکتور

مجموعه پارکر اینجنیتی

مجموعه پارکر اینجنیتی (تصویر 1)

پارکر با معرفی قلم نسل پنجم و مجموعه بی نظیر اینجنیتی انقلاب عظیم در صنعت نوشت افزار ایجاد کرده است. یک نوآوری پیشگامانه که هنر نوشت افزار خوب را به قلمرو جدیدی ارتقا می‌دهد. این تکنولوژی با توجه به طراحی زیبا و منحصر بفرد سرقلم مانع نشت جوهر در تغییرات ناشی از ضربه خوردن یا تغییر دما می گردد. قلم ‌PARKER Ingenuity که با مواد با کیفیت ساخته شده است، تجربه ‌ای عالی در نگارش را ارائه می‌ دهد. قلم ‌های اینجنیتی با خطوط تمیز و ظریف و ظاهری جسورانه برای کامل نمودن استایل زیبای شما در دسترس هستند.

مجموعه پارکر اینجنیتی (تصویر 2)

قلم پارکر اینجنیتی با ظاهری متعادل و درخشان همراهی مناسب بشمار می رود. این قلم در طرح و رنگ متنوع مناسب برای طیف وسیعی از سلیقه ها مختلف طراحی شده است. قلم پارکر اینجنیتی با کیفیت نوشتاری مطابق با خودنویس دارای عملکردی همانند روان نویس است که به راحتی مغزی آن تعویض می شود تا قلمی بی عیب و نقص داشته باشید.

مجموعه پارکر آي ام: از بهترین قلم های پارکر

مجموعه IM یکی دیگر از بهترین قلم های برند پارکر است. مجموعه پارکر آی ام نیز با شکل مخروطی یکپارچه با طرح‌ های نوآورانه و متنوعی در سه گروه خودنویس، روان نویس و خودکار تولید می شود. قلم پارکر آی ام انتخابی عالی برای دانشجویان و حرفه‌ای‌ ها بشمار می رود. در سال های اخیر پارکر طرح مونوکروم یا PVD این مجموعه را عرضه نموده است که زیبایی چشمگیری دارد.

مجموعه آي ام: از بهترین قلم های پارکر

PVD یک تکنیک ویژه برای رنگ نمودن فلزات است که به مقاومت در برابر سایش و محافظت در برابر خوردگی کمک می کند. همچنین بدنه، کلاهک و قسمت جلویی با چندین لایه رنگ مشکی مات منحصربفرد پوشانده شده است.

کلام آخر

در حال حاضر محصولات برند پارکر Parker با بیش از ۱۰ مجموعه متنوع در طراحی قلم لوکس به شما این امکان را می دهد تا مناسب با سلیقه خود یک قلم را انتخاب نمایید تا به بخشی از هویت شما تبدیل شود. این مجموعه ها دارای اسامی مختلفی هستند که هر کدام به لحاظ تنوع رنگ و بافت بدنه دارای چندین طرح مختلف هستند.

شما میتوانید در فروشگاه اینترنتی دفتردستک، طیف گسترده ای از مجموعه های قلم پارکر مانند قلم پارکر ژوتر، قلم پارکر وکتور، قلم پارکر سونت، قلم پارکر اربن، قلم پارکر ای ام، قلم پارکر اینجنیتی، قلم پارکر دوفولد، قلم پارکر پریمیر و قلم پارکر 51 را مشاهده و خریداری نمایید.

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی